12. 12. 2024 / Matěj Metelec
Stává
se mi to pravidelně jednou, dvakrát týdně: jsem na přechodu, ale
nedočkavý řidič jede, jako bych tam nebyl, asi čeká, že popoběhnu ve
snaze spasit holý život. Já naopak zpomalím, a když mě...
9. 12. 2024 / Beno Trávníček Brodský
Považte.
Kamionová přepravní firma kdekoli v Evropě dobře ví, že v
Česku na Vysočině bude 6. prosince 2024 nebezpečná sněhová
kalamita. Ve varování ČHMÚ je na Havlíčkobrodsku hnědý stupeň
(čtyřka z...
12. 11. 2024 / Jan Čulík
Tzv. česká vláda je zaseklá v sedmdesátkách a není schopna reagovat
na dnešní svět. Paní Pekarová Adamová netuší, že automobily končí.
Existují autoritativní studie, že investice do cyklotras jso...
8. 11. 2024 / Jan Molič
„Zákazníci chtějí jiná auta. Chtějí velké SUV, jako je
Kodiaq, která mají velkou hmotnost, velký odpor vzduchu a
potřebují silné motory. Lidé nechtějí malá slabá auta,“
říká šéf o...
31. 10. 2024 / Jiří Hlavenka
I když to trochu chápu, přece jenom se ošívám nad tou plačtivou nostalgií, která prýští z Facebooku v intenzitě, kterou bych přirovnal zhruba k úmrtí Karla Gotta. Československé Aerolinie měly nepo...
29. 10. 2024
Německá automobilka varuje před stagnací v evropském odvětví na pozadí zpráv o hlubších než očekávaných opatřeníchNěmecká
automobilka Volkswagen plánuje zavřít nejméně tři továrny ve své
domovsk...
14. 10. 2024
Klíčové odvětví v krizi
Nákupní bonusy, represivní tarify, více CO2? Co může zachránit německý automobilový průmysl Tvrdé
programy úspor ve Volkswagenu, varování před propadem zisků u Mercedes-Ben...
14. 10. 2024 / Beno Trávníček Brodský
V médiích se objevují
informace, že při namátkových silničních kontrolách emisí moc
aut neprojde. Pak se všichni dohadují, o čem to vlastně vypovídá.
Více se tím má zabývat jakýsi zrecyklovaný kont...
7. 10. 2024 / Beno Trávníček Brodský
(Popsáno
na příkladu automobilky VW)
Už dávno není
překvapující, jak se civilizační moloch cuká vždycky, když je
po něm žádáno snížit spotřebu (čehokoli). Celá
složitost cesty za menším globálním...
5. 10. 2024
Více než milion aut v hlavním městě, špatné dopravní značení a
nedostatečný počet pruhů pro autobusy způsobují, že se Praha může jevit
jako nebezpečné místo
Podle průzkumu společnosti Cyclomed...