S takovou Komerční bankou...

24. 12. 2012

čas čtení 2 minuty

Jste v obchodě. Platíte kreditní kartou. Máte pocit, že Váš PIN viděl i někdo jiný. Není Vám to milé. Jdete si do blízkého bankomatu změnit PIN. Zjišťujete, že PIN změnit nelze, bankomat Vám oznamuje, že již brzy končí validita Vaší platební karty a na tuto transakci -- změnu PIN -- nemáte nárok, píše Pavel Kordík.

Proč? Na zákaznickém čísle Komerční banky (955 512 230) Vám operátor sdělí, že je tomu tak PROTO, "PROTOŽE tak tomu je".

Tzv. vysvětlení operátora následuje: "dva měsíce před vypršením validity Vaší platební karty je už automaticky generována karta nová, PIN na Vaší stávající kartě PROTO změnit nelze". [Zdůvodnění nerozumím, PROČ bych nemohl PIN na mé existující platné kartě změnit třeba i v posledním tažení její platnosti? Prostě jen PROTO?]

Jinými slovy, dva měsíce před vypršením validity Vaší platební karty je Vaše stávající karta tak trochu invalidní. Kulhá. Nemůžete ji vlastními silami (změnou PIN) ochránit a chcete-li ji ochránit, musíte požádat o její zablokování.

To je (tzv.) bezplatný úkon. "Fajn, počkám (v mém případě pouhý měsíc) na kartu novou."

"Tu nedostanete!"

"Proč?"

"PROTOŽE..."

Protože abyste mohli na další tři roky dostat kartu novou, musíte mít platnou kartu starou. Musíte si tedy nechat vystavit kartu staro-novou, což trvá cca 7--14 dní, a to je za 200 Kč, abyste ji pak mohli za (v mém případě) 14 dní bezplatně vyměnit za fungl-novou, která se už chudák dva měsíce automaticky generovala, ale zase až tak automaticky vygenerovaná (abyste na ni měli tak nějak nárok, když už se Vám za ni z Vašeho běžného účtu za její užívání automatický roční poplatek automaticky strhává) přece jen není.

Plýtvání? Penězi KB? Vašimi penězi?

PROČ? PRO CO? PRO TO? PRO TY dvě stovky?

Právě PROTO mi taková Komerční banka může... (... na věčné časy a nikdy jinak).

0
Vytisknout
9877

Diskuse

Obsah vydání | 27. 12. 2012