6. 4. 2010 / Darina Martykánová
Dobře jsem se pobavila nad tím, jak pan Kotrba interpretuje Lodgeovu SEBE-ironií jako ničivý útok na univerzitní prostředí, zřejmě je zde přání otcem myšlenky. Zvláště věta o mé nejoblíbenější ...
BRITÁNIE:
4. 4. 2010
Černošské děti dostávají od svých učitelů důsledně nižší známky než běloši. Učitelé je totiž podvědomě hodnotí podle automatických rasistických stereotypů.
Vyšlo to najevo při průzkumu, kd...
K debatě o matematice
1. 4. 2010
S matematikou a geometrií jsem se ve zlém potýkal již od prvního stupně základní školy, i>píše Jan Knitl. Od druhého stupně jsem zaujal zcela vědomou strategii "nepropadnout". Čtyřka tét...
31. 3. 2010
Musím se jednoznačně přiklonit k názoru pana Erika Dohnálka. Jeho charakteristika Scio testů mi připomněla přijímačkový kolotoč, který jsem absolvoval s dcerou před dvěma roky, píše Ivan Koutník. ...
31. 3. 2010 / Leopold Kyslinger
Pohled na svět kolem nás se může lišit podle stanoviska, které pozorovatel zaujímá. To samé platí i pro matematiku. Je docela určitě zajímavé si poslechnout poradní hlas obyvatele Jamajky, jak ...
Matematika
30. 3. 2010
Pana Kyslingera mohu ujistit, že studentka z mého předchozího příspěvku se mnou opravdu seděla v jedné třídě (posléze úspěšně vystudovala vysokou školu technického směru), a že pokud se jí podhod...
30. 3. 2010 / Bohumil Kartous
Reakce na článek "Přijímací zkoušky přes SCIO aneb zkouška servilnosti a ochoty platit"
Jako zástupce společnosti Scio bych rád reagoval na text pana Erika Dohnálka, který se týká "přijímac...
29. 3. 2010
Řada lidí dnes žije v představě, že ono stačí jakýkoliv výrobek nakreslit a potom vyrobit a že v tom vlastně není nic těžkého. Jenže pokud se rozhlédneme kolem sebe, ani netušíme, že drtivá vět...
26. 3. 2010
V sobotu 20. 3 jsem se zúčastnil tréninkového dne Scio, abych se lépe připravil na národní srovnávací zkoušky z OSP (obecné studijní předpoklady), které mnoho českých vysokých škol (FSV UK...
26. 3. 2010 / Leopold Kyslinger
Článek Jana Šimůnka "Problém současné školské matematiky" neodráží realitu vyučování matematiky, ale hromadí představy a dojmy, které neodpovídají skutečnosti. Je obtížné takovou chaotickou z...