Jenom ten, kdo si klade otázky, může pochopit myšlenku v jejích souvislostech
17. 1. 2005 / Boris Cvek
Člověku se tomu ani nechce věřit, ale v českých školách se ještě z dob minulých vžilo mínění, že učitel -- podobně jako Strana -- bude předem vědět, kudy se bude ubírat život, nebo možná lépe řečen...
Krize britských vysokých škol:
13. 1. 2005
Po zuřivé celostátní diskusi o likvidaci kateder na nejrůznějších britských univerzitách bylo ve středu oznámeno, že katedra architektury na univerzitě v Cambridgi, která měla být zrušena, bude z...
13. 1. 2005 / Bohumil Kartous
V úterních LN vyšel zajímavý článek o tom, jak se přistupuje k možnostem slovního hodnocení žáků a studentů. Text zejména citoval zkušenosti z některých škol, které předložily tuto možnost rodičům ...
12. 1. 2005 / Radim Valenčík
reakce Jaroslava Libáka na text studenta čtvrtého ročníku VŠE Martina Boháče o tom, že "Na českých vysokých školách je nutno zavést školné"
Obsah četných reakcí, které vyvolal článek Martina B...
12. 1. 2005
K diskusi o školném mám ještě jednu poznámku, píše čtenář Petr Novotný. V oboru, v němž pracuji (IT), je obzvláště na americkém trhu vidět následující efekt: student na konci studia má poměrně znač...
11. 1. 2005
Reakce na text studenta čtvrtého ročníku ekonomie Martina Boháče o tom, že "Na českých vysokých školách je nutno zavést školné"Rád bych polemizoval s článkem pana Boháče týkajícím se školného na V...
11. 1. 2005 / Ondřej Leinert
Reakce na text studenta čtvrtého ročníku ekonomie Martina Boháče o tom, že "Na českých vysokých školách je nutno zavést školné" Ten dokázal, že věru pochytil cosi z pouček Miltona Friedmana. Bohuž...
10. 1. 2005
Jsem studentem čtvrtého ročníku VŠE a rád bych zareagoval na výtku svého kolegy studenta o tom, jak to vypadá na naších školách píše Martin Boháč
Vysoké školy v ČR jsou dle mého mínění už dlou...
10. 1. 2005
Jako student pátého ročníku mám zkušenosti nejen se studiem, ale i s prací. Ztotožňuji se s příspěvkem Karla Párala, píše Josef Švéda, student Masarykovy univerzity v Brně.
Stát opravdu reálně ško...
10. 1. 2005 / Jan Čulík
Rád bych se z titulu vysokoškolského pedagoga, který učí na starobylé britské vysoké škole, (University of Glasgow, založeno 1451), vyjádřil na základě svých zkušeností k názoru studenta VŠE Mart...