12. 1. 2005
K diskusi o školném mám ještě jednu poznámku, píše čtenář Petr Novotný. V oboru, v němž pracuji (IT), je obzvláště na americkém trhu vidět následující efekt: student na konci studia má poměrně znač...
11. 1. 2005
Reakce na text studenta čtvrtého ročníku ekonomie Martina Boháče o tom, že "Na českých vysokých školách je nutno zavést školné"Rád bych polemizoval s článkem pana Boháče týkajícím se školného na V...
11. 1. 2005 / Ondřej Leinert
Reakce na text studenta čtvrtého ročníku ekonomie Martina Boháče o tom, že "Na českých vysokých školách je nutno zavést školné" Ten dokázal, že věru pochytil cosi z pouček Miltona Friedmana. Bohuž...
10. 1. 2005
Jsem studentem čtvrtého ročníku VŠE a rád bych zareagoval na výtku svého kolegy studenta o tom, jak to vypadá na naších školách píše Martin Boháč
Vysoké školy v ČR jsou dle mého mínění už dlou...
10. 1. 2005
Jako student pátého ročníku mám zkušenosti nejen se studiem, ale i s prací. Ztotožňuji se s příspěvkem Karla Párala, píše Josef Švéda, student Masarykovy univerzity v Brně.
Stát opravdu reálně ško...
10. 1. 2005 / Jan Čulík
Rád bych se z titulu vysokoškolského pedagoga, který učí na starobylé britské vysoké škole, (University of Glasgow, založeno 1451), vyjádřil na základě svých zkušeností k názoru studenta VŠE Mart...
Cílená likvidace?
7. 1. 2005
Každý den si ve svém volném čase pročítám Vaše stránky, obvzlášť teď, když převážná část mého studia vysoké školy musí ustupovat vydělávání na studium. Velice bych ocenil, kdyby se konečně někdo zm...
7. 1. 2005
Ráda bych - též z pohledu pracujícího a studujícího člověka - upřesnila pár bodů z dopisu studenta Karla Párala. Inu, situace je těžká, nikoli katastrofální, upozorňuje Jana Sobotková:
30. 12. 2004 / Radek Sárközi
Prosinec je časem nákupů, přejídání a dárků. Mikuláš, Vánoce, Silvestr... Na jednoho je toho až moc! Ve školách žáci nadělují rodičům vánoční akademie a pořádají charitativní akce. Učitelé se scház...
27. 12. 2004 / Jan Sládek
Mám na mysli hlavně písemné práce připravované doma, ve kterých je student veden k tomu, aby si široce zadané téma zúžil a dle svého uvážení zpracoval. Následným krokem může být i požadavek n...