Celá řada především amerických firem stáhla svou reklamu z Facebooku. Nebude to mít ale na Zuckerberga vliv

30. 6. 2020

čas čtení < 1 minuta

 

Velké multinacionální firmy jako Coca-Cola, Starbucks, Verizon a Unilever začaly bojkotovat Facebook, protože neodstraňuje hate speech. Svou reklamu na Facebooku zrušilo více než 160 firem, avšak je sporné, zda to na Zuckerberga udělá nějaký dojem. V pátek proto poklesla hodnota akcií Facebooku asi o 8 procent, o 72 miliard dolarů.

Jenže loni Facebook vydělal reklamou téměř 103 miliard dolarů. Asi čtvrtina tohoto příjmu pochází od velkých firem jako Unilever, ale ostatní od malých podniků.

Podrobnosti v angličtině ZDE
 

0
Vytisknout
7090

Diskuse

Obsah vydání | 7. 7. 2020