KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Reklama na zdražení

17. 8. 2012 / Tomáš Koloc

čas čtení < 1 minuta

Jako prodavač už jsem zažil výrobky, které po slevě stály tolik, co před ní. Firma Levné knihy však tento rekord předstihla. Je charakteristické, že ona "reklama na zdražení" se týká právě knihy Hlava XXII, jejíž slavný hrdina, poručík Milo Minderbinder, proslul tím, že si během Druhé světové války založil "one-man firmu" Milo&Milo, který výhodně zpeněžovala armádní majetek, přičemž voják na místě své chybějící výzbroj a výstroje (například padáku, s nímž se chystal skočit z letadla) našel "akcii" s nápisem "stal jste se akcionářem firmy Milo&Milo".

ZDE a ZDE najdete předchozí Koutky reklamní tuposti, zabývající se dalšími reklamními prezentacemi firmy Levné knihy.

0
Vytisknout
8679

Diskuse

Obsah vydání | 17. 8. 2012