Nikdo na světě neumí oslovit mileniály - a Corbyn to za 2000 liber dokázal

15. 6. 2017

čas čtení 1 minuta



David Yelland,bývalý šéfredaktor britského bulvárního deníku The Sun,  BBC Media Show:

Nikdo v byznysu nikde na světě neví jak oslovit mileniály a jak jim prodávat.
Nikdo neví, jak to udělat. Unilever neví jak to udělat, Tesco to neví. Žádná firma to neví. Jeremy Corbyn teď prokázal, že to umí. A to, co Labour Party teď v těchto volbách dokázala, se nyní studuje na západním pobřeží Spojených států, v Kalifornii, ve firmách Facebook a Google a jim podobných. Protože Corbynovi a Labour Party se podařilo za pouhých 2000 liber, 60 000 Kč! za reklamu na Facebooku dosáhnout něčeho, co neumí nikdo. A ať už jste Corbynův stoupenec nebo ne, skutečnost, že se jim podařilo oslovit a přesvědčit lidi, jako je můj osmnáctiletý syn, a všechny jeho přátele, je opravdu ohromující.

Když Steven Glover z deníku Daily Mail   hovoří o tom, že "se děje něco opravdu divného", jak napsal tento týden, nebo "je to celé záhada", víte, já si pamatuju, co mi říkal Rupert Murdoch, když jsem byl šéfredaktorem deníku The Sun: "Tvoje instinkty -  jako šéfredaktora bulvárního deníku, od tebe se očekává, že budeš vědět, co lidé chtějí." A je zjevné, že Daily Mail a The Sun to nevědí - The Sun méně, protože ten má víc mladých čtenářů a po volbách tam napsal komentátor John Perry, že Theresa Mayová mileniálům vůbec nerozumí. The Sun alespoň pochopil, co se stalo.

Zdroj v angličtině ZDE (od minuty 25.58)


Ve výše zmíněném pořadu Media Show rozhlasu BBC se velmi zajímavě diskutuje o tom, jak sociální sítě a aktivističtí mileniálové v případě červnových britských všeobecných voleb převálcovali tradiční establishmentová pravicová média. 

0
Vytisknout
7244

Diskuse

Obsah vydání | 15. 6. 2017