Švédský deník Dagens Nyheter informuje o skandálu v TV Prima

31. 5. 2016




Švédský deník Dagens nyheter informuje dnes v delším článku o skandálu v TV Prima, kdy vedení stanice nutilo reportéry, aby představovali uprchlíky jako hrozbu. 50 procent televizní stanice Prima vlastní švédská firma MTG. Ta se odmítla ke skandálu vyjádřit telefonicky, vydala však nakonec prohlášení, v němž se praví: "Máme jasné předpisy ohledně redakční nezávislosti tisku a objektivního zpravodajství". "Jsme v dialogu s místním managementem televize Prima v České republice, abychom lépe pochopili, co se vlastně stalo."

Zdroj ve švédštině ZDE

0
Vytisknout
3626

Diskuse

Obsah vydání | 2. 6. 2016